Wszystkie informacje o nas


›› O nas

›› Dlaczego korzystać z usług biura To Islands Travel?

›› Ogólne warunki biura podróży To Islands Travel

O nas

Portal Chorwacja apartamenty hotele jest własnością agencji turystycznej To Islands Travel d.o.o., prowadzająca serwis rezerwacyjny w imieniu wynajmujących, którzy ogłaszają i sprzedają swoje kwatery.

To Islands Travel jest założony w roku 2004 i posiadamy długoterminowy doświadczenie w wynajmie zakwaterowania prywatnego, statków czarterowych oraz zakwaterowania hotelowego w Chorwacji. W ofercie mamy ponad 8500 kwater prywatnych, 3600 statków czarterowych oraz liczne pokoje hotelowe. Co roku tysiące klientów dokonuje rezerwacje za pośrednictwem naszej agencji i jesteśmy jedną z największych agencji z sektora w Chorwacji. W roku 2012 w czasopismie Lider byliśmy na liście 100 najbardziej zaufanych partnerów w Chorwacji. REZERWACJE ZREALIZOWANE PRZEZ TO ISLANDS TRAVEL SĄ ABSOLUTNIE BEZPIECZNE.

Daty o firmie:
To Islands Travel d.o.o. biuro podróży, CHORWACJA
Biuro: Ruđera Boškovića 7, 21000 Split, OIB/VAT: HR95019415219, ID. CODE: HR-AB-21-060226108
Numer konta:
UNIA EUROPEJSKA - SEPA: AT452011182437944000, SWIFT/BIC CODE: GIBAATWWXXX, ERSTE BANK DER OESTERREICHISCHEN SPARKASSEN AG- Graben 21, 1010 Wiedeń

CHORWACJA: HR8723400091510357533 u PRIVREDNA BANKA ZAGREB d.d.
SWIFT: PBZGHR2X


Sąd Rejonowy w Splicie Tt-06/3003-4, MBS 060226108
Kapitał zakładowy 760.000,00 HRK, w pełni opłacony. Członek Zarządu: Ivica Sinovcic

Dlaczego korzystać z usług biura To Islands Travel?

  1. To Islands Travel reprezentuje tylko obiekty sprawdzone i posiadające kategorizację według chorwackich biur uprawionych do turystyki i te które mają zezwolenie na działanie. Z wszystkimi wynajmującymi mamy podpisane bezpośrednie umowy. Dane o obiektach i o kwaterach oraz zdjęcia są detalowe i sprawdzone. Lokalizacja na mapie jest dokładnie przedstawiona.
  2. To Islands Travel oferuje kompletną usługę i odpowiedzi na wszystkie wasze pytania. Pomagamy naszym klientom, w rozwiązaniu wszystkich problemów, których mogą spotkać podczas pobytu w Chorwacji. Możecie pytać o jakąkolwiek informację dotyczącą kwatery lub miejscowości – spróbujemy odpowiedzieć na wszystkie pytania.

  3. Ceny promocyjne, first minute, last minute. Wynajmujący często oferują promocyjne ceny, aby zapełnić wolne terminy, a po otrzymaniu zapyatnia my powiadomimy was czy jest zniżka na cenę.

  4. Elastyczne spsoby płatności. Za waszą rezerwację możecie zapłacić tylko zaliczkę przez To Islands Travel, a resztę kwoty zapłacicie na miejscu. Płacacie na rachunek w systemie SEPA (bez dużych kosztów transakcji) lub kartą kredytową poprzez bezpieczny link.

  5. Voucher jako służbowy dokument waszej rezerwacji zosatnie wysłany na adres e-mail zaraz po zaksięgowaniu płatności.

  6. Największe portale z kwaterami prywatnymi są naszymi partnerami! Nasza oferta znajduje się na Casamundo, Atraveo, E-domizil, Tripadvisor, Flipkey, Holidaylettings, CaseVacanza, Homeaway, Fewodirekt i licznych innych. To jest potwierdzenie bezpiecznej rezerwacji oraz jakości.

  7. To Islands Travel, zgodnie z chorwackimi ustawami ma umówioną polisę ubezpieczeństwa z Towarzystwem Allianz d.d, która obejmuje szkodę dotyczącą pasażerów korzystających z usług biura. Są obejmywane szkody do wysokości 300.000,00 HRK (cca 40.000, euro).

  8. To Islands Travel oferuje wszystkim swoim klientom pakiet ubezpieczenia podróżnego i zdrowotnego i ubezpieczenie od rezygnacji z podróży w imię swojego partnera Allianz d.d.

  9. To Islands Travel co roku notuje wzrost rezerwacji reprezentowanych obiektów i coraz więcej osób z roku na rok korzysta z naszych usług.

Ogólne warunki biura podróży To Islands Travel

Zgodnie z chorwackim prawem Agencja posiada polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej numer P13E-1022680937, P15 - 1020000331 w firmie ubezpieczeniowej Generali.

 

 

OGÓLNE WARUNKI REZERWACJI ZAKWATEROWANIA

1. Postanowienia ogólne
Niniejsze ogólne warunki rezerwacji odnoszą się do osób prawnych i fizycznych (dalej zwanych Podróżnymi), które korzystając z pośrednictwa To Islands Travel spółki z o.o. (dalej zwanej Agencją), uzgodnią pobyt, ewentualnie usługi innego rodzaju, przedstawione na stronach internetowych Agencji (www.chorwacja-apartamenty-hotele.pl) lub w jej materiałach reklamowych. Niniejsze warunki ogólne stanowią integralną część dokumentu podróży (dalej zwanego Voucherem), którą Agencja potwierdza, że w imieniu i na rachunek Podróżnego uzgodniła pobyt lub usługę innego rodzaju (dalej zwane Rezerwacją) z usługodawcą (dalej zwanym Wynajmującym). Podpisując Rezerwację, Podróżny potwierdza, że zapoznał się z niniejszymi ogólnymi warunkami oraz że będzie się stosował do zawartych w nich ustaleń. Wszystko, co zostało w nich określone, od momentu zawarcia Rezerwacji, prawnie zobowiązuje Podróżnego i Agencję, występującą w funkcji pośrednika.

2. Oferta Agencji
Agencja oferuje Podróżnemu zakwaterowanie oraz innego rodzaju usługi, jakie przedstawia na swoich stronach internetowych. Agencja podpisuje z Wynajmującymi oddzielną umowę pośrednictwa, wypełnia specjalne kwestionariusze dotyczące konkretnego obiektu i pojedynczej kwatery oraz ustala z Wynajmującym cenę każdego z nich. Wynajmujący, swoim podpisem pod kwestionariuszami oraz pod umową, potwierdza, że wszystkie informacje, dotyczące jego obiektu oraz kwatery, są prawdziwe. Równocześnie udziela Agencji pełnomocnictwa i daje jej prawo zawierania, w jego imieniu, Rezerwacji z Podróżnymi. Kwatery są opisane na podstawie kategoryzacji wydanej przez właściwą instytucję oraz kwestionariuszy, które wypełnia Wynajmujący. Gwarantuje i potwierdza, że wszystkie zdjęcia, zamieszczone na stronach internetowych Agencji, są autentyczne.

3. Obowiązki Agencji
Obowiązkiem Agencji jest dbanie o zrealizowanie zawartej Rezerwacji z zachowaniem, obowiązujących w turystyce, dobrych obyczajów. Agencja ubezpiecza usługę zgodnie z informacjami podanymi w dniu potwierdzenia Rezerwacji przez Podróżnego, z wyłączeniem sytuacji działania siły wyższej. Jeżeli pomiędzy Podróżnym i Wynajmującym zaistnieją spory, Agencja zobowiązuje się pomóc w ich rozwiązaniu, na obustronne zadowolenie.

4. Cena usługi
Cena za każdą kwaterę jest podana w cenniku, znajdującym się na dnie strony internetowej pojedynczego obiektu. Odnosi się na przedstawioną usługę (tylko nocleg, nocleg ze śniadaniem, nocleg ze śniadaniem i obiadokolacją itp.) oraz opisane wyposażenie kwatery. Do ceny została już wliczona opłata, jaką Podróżny płaci za usługi Agencji. Dodatkowo należy zapłacić za usługi, które nie zostały podane w cenniku. Jeżeli korzystanie z klimatyzacji nie jest wliczone w cenę, to informacja o tym została wyraźnie zaznaczona na stronie konkretnej kwatery. Ceny podane na stronach internetowych Agencji zostały ustalone na podstawie umów, zawartymi z Wynajmującymi i partnerami. W związku z tym nie muszą być one identyczne z cenami podanymi w cennikach, znajdujących się w obiekcie, w którym przebywa Podróżny. Ewentualna różnica w cenie nie może być przedmiotem reklamacji. Ceny podane są w EUR.
Agencja zastrzega sobie możliwość zmiany cen. Agencja gwarantuje niezmienną cenę za usługę tym Podróżnym, którzy wpłacili zaliczkę lub uiścili całą kwotę za Rezerwację.

5. Opłata miejscowa
Podróżny dokonuje opłaty miejscowej w chwili wpłaty ostatniej części należności za Rezerwację. Można ją zapłacić bezpośrednio Wynajmującemu, po przybyciu do kwatery lub w Agencji, jeżeli całą kwotę uiszcza za jej pośrednictwem. W przypadku, gdy opłata miejscowa została wliczona w cenę wynajmu pojedynczego obiektu, to informacja o tym jest wyraźnie zaznaczona. Opłata miejscowa wynosi najczęściej 7 kun od osoby dorosłej (około 0,95 EUR). W niektórych, mniej atrakcyjnych turystycznie miejscowościach oraz w okresie przed sezonem i po sezonie, jest niższa. Dzieci pomiędzy 12 a 18 rokiem życia płacą 50% podstawowej ceny. Z kolei dzieci do lat 12 nie płacą opłaty miejscowej. Agencja zwróci się do gościa z oddzielną informacją i poinformuje go o tym, że opłatę miejscową zobowiązany jest zapłacić za jej pośrednictwem. W przypadku, gdy informacja taka nie zostanie przekazana drogą elektroniczną albo w trakcie rozmowy telefonicznej, to gość jest zobowiązany uregulować należność za opłatę miejscową bezpośrednio w obiekcie, w którym wynajął zakwaterowanie.

6. Prawa i obowiązki Podróżnego
Podróżny realizuje Rezerwację, zgodnie z ustalonymi z Agencją warunkami, określonymi w Voucherze, wydanym na jego imię. Jeżeli Podróżny chce zmienić warunki w nim zawarte (większa liczba osób od ustalonej w trakcie zawierania rezerwacji, przedłużenie pobytu itp.) musi skontaktować się z Agencją i ustalić nową cenę. Zmianę można zrealizować pod warunkiem, że będzie ona możliwa. Podróżny ma prawo korzystać z całego wyposażenia kwatery, zgodnie z ustalonymi cenami. Jeżeli Podróżny chce skorzystać z usług dodatkowych, nie wchodzących w uzgodnione warunki, musi to ustalić z Agencją i Wynajmującym. Kwatera, w chwili przyjazdu Gości, musi być czysta i wyposażona w pościel, ręczniki oraz papier toaletowy. Pościel i ręczniki są wymieniane co siedem dni. Wynajmujący jest zobowiązany umożliwić Gościom, niczym nie zakłócone, korzystanie z kwatery. Podróżny jest zobowiązany stosować się do regulaminu, przyjętego na kwaterze oraz przestrzegać prawa, obowiązującego na terenie Republiki Chorwackiej.

7. Proces od zapytania do Rezerwacji oraz sposób zapłaty
Podróżny może wystąpić do Agencji z zapytaniem drogą elektroniczną, listownie, telefonicznie lub osobiście w jej biurze. Agencja sprawdza dostępność określonej usługi oraz przekazuje mu te informacje. Jeżeli Podróżny wyrazi chęć zawarcia umowy Rezerwacji na konkretny termin i usługę, Agencja podpisuje z nim taką umowę. Tym samym ustalony termin i rodzaj usługi zostają zarezerwowane na jego imię. Po potwierdzeniu Rezerwacji Podróżny otrzymuje wskazówki, w jaki sposób może wpłacić zaliczkę, przy czym musi ona nastąpić w określonym przez Agencję terminie. Po wpłynięciu wpłaty na konto Agencji, Podróżny otrzymuje dokumenty dotyczące wpłaty oraz wybranego przez siebie sposobu zapłaty.

Sposób 1.
Podróżny wpłaca 40% z góry na konto Agencji po zawarciu Rezerwacji. 60% wpłacane jest na 32 dni przed datą rozpoczęcia Rezerwacji (zameldowanie). Po otrzymaniu zaliczki Podróżny otrzyma potwierdzenie wpłaty, a po wpłaceniu pozostałych pieniędzy Voucher i Fakturę.

Sposób 2.
Jeśli do rozpoczęcia rezerwacji (zameldowania) pozostało mniej niż 32 dni, cała kwota jest wpłacana na konto Agencji. Po dokonaniu płatności Podróżny otrzymuje Voucher i Fakturę.

Wszystkie koszty transferu pieniędzy i prowizji banku pokrywa Podróżny.
 

8. Check in, check out (godziny przyjazdu i odjazdu)
Do zarezerwowanej kwatery Podróżni mogą wejść po godzinie 12.00 pierwszego dnia Rezerwacji. Z kolei opuścić kwaterę muszą do godziny 10.00 rano, ostatniego dnia Rezerwacji, z wyłączeniem sytuacji, kiedy ustalono inaczej.
Podróżny powinien dojechać do zarezerwowanej kwatery do północy pierwszego dnia Rezerwacji, ewentualnie poinformować Agencję o opóźnieniu. Jeżeli tego nie uczyni, Rezerwację uważać się będzie za odwołaną i zostaną naliczone koszty.

9. Prawo Agencji do dokonania zmian i wypowiedzenia
Agencja jest zobowiązana poinformować Podróżnego o możliwych problemach w realizacji opłaconej Rezerwacji a w przypadku ich zaistnienia musi zaproponować Podróżnemu kwaterę zastępczą. Jeżeli znalezienie kwatery zastępczej okaże się niemożliwe, Agencja zobowiązuje się dokonać zwrotu wszystkich, wpłaconych jej przez Podróżnego, środków. Jeżeli w dniu rozpoczęcia Rezerwacji, z powodów nieprzewidzianych i nie dających się usunąć, nie może dojść do jej wykonania, Agencja postara się w swojej ofercie znaleźć dla Podróżnego kwaterę zastępczą. Jeżeli okaże się to niewykonalnym, Agencja spróbuje pomóc Podróżnemu w znalezieniu alternatywnego zakwaterowania, poza swoją ofertą oraz dokona zwrotu wszystkich, wpłaconych na rachunek Agencji, środków.

10. Reklamacje
Jeżeli Podróżny, po przyjeździe do kwatery, zauważy określone braki, jest zobowiązany od razu skontaktować się z Agencją oraz współpracować z nią oraz Wynajmującym przy ich usuwaniu. Jeżeli braki zostaną usunięte i nie stanowią przeszkody w dalszej realizacji Rezerwacji, Podróżnemu nie przysługuje prawo dalszej reklamacji. Jeżeli braki nie mogą zostać usunięte i wpływają na jakość Rezerwacji, Podróżny po powrocie z wypoczynku, najpóźniej 7 dni od dnia zakończenia Rezerwacji, musi złożyć pisemną reklamację i może żądać odszkodowania (e-mail: b2b@titravel.hr). Reklamację muszą potwierdzać konkretne dowody.
NOTICE
Pursuant to an article 6, item 3. of "Zakon o pružanju usluga u turizmu (Narodne Novine 130/17)",
it is possible to provide the tourist service user with a written complaint in the business premises,
at the address Ruđera Boškovića 7, 21000 Split,
via post to the address Ruđera Boškovića 7, 21000 Split,
by fax at 00385-21-494-820,
or by e-mail: b2b@titravel.hr.
We will respond to the written complaint within 15 days of receipt of the complaint.

11. Postanowienia końcowe
Agencja zobowiązuje się chronić dane osobowe Podróżnego i wykorzystywać je jedynie w celach Rezerwacji. Jeżeli Podróżny ustali Rezerwację w ramach określonej akcji, to realizuje ją tylko pod tymi warunkami. Nie można łączyć różnych akcji. Agencja i Podróżny będą najpierw polubownie rozwiązywać ewentualne spory. Jeżeli okaże się to niemożliwym, miarodajnym ustala się sąd w Splicie i prawo chorwackie.


To Islands Travel d.o.o. 01.01.2007

Prosze chwilę poczekać!